maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

It's a good thing

Publicerad 2010-03-13 13:30:21 i Allmänt,

heeej allihopa, hoppa ni sovit riktigt gott. det har jag,förutom att jag vakna halv 10 av att hundarna skällde..

tänkte börja berätta om gårdagen: sofi följde med mig och josse hem som ni vet,vid 4 tiden kom david och vi fyra spela mest kort och så, efter ett tag kom jesper också hit. riktigt kul hade vi, spela mest spel och kolla film. trodde inte man kunde roa sig så mycket med kort som vi gjorde, haha. sen vid 10 på kvällen stack vi hem till david och kolla film, och vid 1 stack vi hem. tack för dagen :)

idag har det inte hänt så mycket än, men planerna för dagen är att sticka hem till sara med bella och oscar. blir att träna på vår redovisning vi ska ha på gympan. sen blir det att nanna över där.

nej nu måste jag börja fixa mig, ha det superbra! pusspuss

bild sen när vi var hos mormor och morfar, riktigt fin utsikt har dom

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela