maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Gossip girl

Publicerad 2010-03-21 20:06:32 i Allmänt,

olivia stack nyss hem,tack för idag honey. du är för underbar, och din/vår humor knäcker alla andra, iloveu! och lycka till imorgon ♥

jag har så sjukt ont i foten så det inte är sant. har typ en bula på ena sidan, typiskt mig såklart..och nu har jag börjat få ont i den, så ska kolla upp den hos vårdcentralen. något som muntrar upp mig lite är att jag snart ska beställa jackor. en skinnjacka och en jeansjacka, 100 krs rabbat på alla jackor på h&m. så man måste passa på nu. och sen ska jag beställa kläder på ellos eftersom vi har ett erbjudande där. och vi ska även beställa massa nya möbler till mitt rum och sist men inte minst så kom mina nya skor igår. så det blir en massa nya saker för mig nu, vilket jag är överlycklig över.

men nu ska jag ner och kolla gossips girl. ha det superfint :)

bild sen liseberg 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela