maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

give me mooore

Publicerad 2010-03-15 18:40:42 i Allmänt,

hej alla underbaringar. sitter och lyssnar på musik och har olivia sittande sidan om, vi stack in till höör direkt efter skolan och luffa runder. men vi kom hem igen vid 4, halv 5. sitter och nördar datorn, olivia sitter vid min och jag vid josses. hihi såna busungar. men nu har jag inte så himla mycket mer att säga. gjorde redovisningen idag, och vi har bara en eller två läxor. riktigt chill, nej nu ska jag sticka. ni får ha det fint!

lägger även in en bild på en riktigt mysig kofta, me like

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela