maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Gåshud? - ja

Publicerad 2010-03-02 15:00:38 i Allmänt,

hej alla sööötnosar. tisdag idag vilket betyder kort skoldag. massa chilla lektioner. musik, idrott och språk, fick även reda på spanska provet. det gick helt okej men kunde säkert gått lite bättre. iallafall, tvn är på och jag sitter och kränger mat. flingor, digestive och oboy, för er som då vill anteckna :) vid 4 är det top model och efteråt blir det att göra läxor. har massvis, matte,engleska,biologi,svenska m.m. tror ni också blir helt yra av att bara läsa hur mycket vi har, fyy!

dagens låt, får gåshud när jag lyssnar på den. helt underbar, finns även massa fler med han.
om ni går in på youtube så hittar ni han där, en riktig muuumsbit! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela