maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

första april!

Publicerad 2010-04-01 01:21:23 i Allmänt,

är jag onormal som nyss ätit 4 mackor? nej det är jag inte, hihi. brukar till och med göra mat ännu senare med olivia, busisar..

första april idag vilket inte är illa. tror helt ärligt jag inte lyckas lura så många men jag ska försöka. tänker just nu bara på sommaren. gick igenom josses bilder och hitta en från sommaren 07. längesen,men gud vad härligt med sommar nu. bara kunna gå ut i shorts och tshirt,kanske cykla och handla glass? bada? oooohh..
har varit jättetråkigt väder idag tex. bara regn eller molnigt hela tiden. jag pallar verkligen inte det längre..

om ni undrar vad vi gör på bilden så kör vi någon lek :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela