maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Blake Lively

Publicerad 2010-03-10 20:43:13 i Allmänt,

har tränat här hemma nu på vår cykelsak och även ätit grönsaker med dippa,riktigt gott. kollar på "hogan knows best" nu och bara chillar. hur skönt som helst. och inga läxor vilket är ännu bättre. jag har typ tusen olika saker att göra i helgen, kommer vara helt smockfull, kommer inte ens hinna gör allt jag hade tänkt. mer får ni veta senare, inte för att det är något speciellt. men det är mycket iallafall. har inte så mycket mer att berätta nu vi hörs senare, pusspuss

Summer:
Tröja - johnlewis.com
Shorts - aeropostale.com
Skor - heels.com
Väska - matchesfashion.com
Solglasögon - lagarconne.com
Örhängen - ylang23.com

Party:
Klänning - farfetch.com
Skor - Net-a-porter.com
Väska - Coach.com
Armband - Coach.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela