maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Big girls don't cry

Publicerad 2010-03-14 19:08:43 i Allmänt,

hej sötnosar. sov hos sara till idag som ni vet. kom till henne igår vid 4-5 någonting. oscar kom ca 5 min senare, hihi dom hade väntat i en timme på mig. förlåt för det :) vi träna lite på dansen och så, gick väl sådär. svårt att koncentrera sig en lördag.

jag och sara kolla även mf, höll på att avlida när Anna vann, eller vad hon nu heter. Erik skulle LÄTT vinna, fy för henne asså =( nej nu ska jag ta och plugga lite till redovisningen imorgon, och 20:00 blir det Wipe Out, glöm inte det ;)

 slänger också in dagens låt, ha det super!

Kommentarer

Postat av: bella

Publicerad 2010-03-14 19:36:56

ballar av stål efter wipeout också, kan inte bli bättre (A)<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela