maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Beauty

Publicerad 2010-03-19 22:15:11 i Allmänt,

ska fixa mig nu lite och vet inte om detta blir sista inlägget för idag. ska fixa mig lite och sen ska jag spela sims. har inte hunnit göra det och är riktigt sugen. och ja ni som har spelat det vet hur roligt det är, ellerhur? känner mig som värsta tönten för jag snackar om det hela tiden,men jag hinner aldrig spela det känns det som. så nu ska jag ta min tid till att göra det. ingen skola imorgon så kan sitta uppe hur länge som helst. oh nu blev jag glad. haha men vi hörs kanske senare. om inte, Godnatt alla gullisar! och dröm sött.

gjorde inte denna idag så kommer inte ihåg var sakerna kommer ifrån.
men riktigt snygga kläder är det iallafall, fashion is beauty

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela