maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Beautiful soul

Publicerad 2010-03-15 07:35:58 i Allmänt,

godmorgon sötisar! förvånade över att jag gör ett inlägg såhär dags? jag är hihi. men jag valde kläder redan igår vilket gav mig lite tid över idag. ni ska bara veta vilka problem jag brukar ha med det på morgnarna. men nu så..ska snart föna håret och sen ska vi sticka. eller snart vet jag inte om man säger, vi sticker vid 8. jag lägger även in dagens låt redan nu. eftersom jag sitter här i halvlockigt blött hår och inte känner för att lägga in en bild på mig just nu, men jag tror det blir super såhär. 

jag hoppas ni får en bra dag!
och dagens låt är: Beautiful soul - Jesse McCartney

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela