maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Baby we can do it all night..

Publicerad 2010-03-05 16:18:44 i Allmänt,

hej alla sockertoppar! skolan har rusat förbi idag, hk första lektionen vilket gick super. sen hade vi no och det var helt okej. sen elevens val,kolla mest massa roliga videor. till sist så hade vi so prov,gick hyffsat bra. det var inte så jättesvårt men det är ett fel som jag vet att jag kommer ha, buhuu. nej nog om det.. skulle egentligen till farmor idag men det blev inget, så ikväll kommer familjen hey hit så blir att umgås med jossääh! kanske sticker till henne imorgon istället, min farmor asså. haha men det får vi se, inget bestämt. lyssnar på massa musik nu och håller på att fixa mig. är så himla glad, dels för att det är helg och för att jag är käääär. yes ni hörde rätt, jag älskar dig oscar!

dagens låt:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela