maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

a cinderella story

Publicerad 2010-03-04 16:46:09 i Allmänt,

hej mina godingar. var nyss på hardys med pappa,amanda och josse, mumsigt! efter passa jag på att köpa lite godis, känner mig riktigt nyttig... men iallafall, pluggar till provet imorgon, sitter i soffan med pappas bärbara, lyssnar på musik och kränger mitt godis samtidigt som jag pluggar. låter det inte toppen? brukar alltid komma hem och slänga mig i soffan och nästan somna så trött jag är. men nu ska jag inte göra det, det är bara till att plugga till huvudet sprängs. okej kanske inte så mycket,men mycket ändå! har även redovisning på måndag, usch vill inte tänka på det men jag måste. blir att också förbereda den nu så jag slipper göra det i helgen. är inte ens hemma då, så yesyes. vilka mer planer för dagen vet jag inte, förutom att jag och josse ska ut och gå. ska nog också träna på vår cykel-aktiga-tränings-sak, haha namnet kommer jag inte riktigt på!

ni får ha det super och så hörs vi senare, lägger även in dagens låt nu.
puss och kram skumbanan.

Christian Walz - Wonderchild

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela