maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

what a beautiful day

Publicerad 2010-06-23 23:19:28 i Allmänt,

lite såhär engelska av mig idag. haha och då syfta jag på namnet, ,men jag skoja såklart! min dåliga uppdatering är inte för jag inte orkat blogga, absolut inte. jag har varit i malmö idag och shoppat på entré med hägnis,sara och josse. blev lite smått och gott, det har varit en toppendag. hur roligt som helst också.

dagens köp:
tjocktröja - cubus
mjukisbyxor - cubus
prickig bikini - new yorker
byxdress - bikbok

men nu ska jag nanna, ha det super!

jag är trött och konstig så jag bjuder på några bilder!

Kommentarer

Postat av: rebecca

Publicerad 2010-06-24 00:22:56

sweeeeeeeeeeeeet, heheh

har varit kalsbra, possss iloveu <33

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela