maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Taggad

Publicerad 2010-06-04 22:12:01 i Allmänt,

hej godingar ;) har nyss kollat talang och lite annat på tv, visste ni att man kan chatta med vinnaren om en halvtimma. inte illa det,hahah. antar att dom flesta är på jägers nu, själv palla jag inte dra dit. det är sista, vilket betyder att där är 1000 människor. till och med 97:orna får gå på detta, kul.. har redan bestämt mig för att inte gå på jägers i nian. eller jag tror inte det iallafall hehe. ska nog sätta igång en film eller kanske gå en runda, är säkert frtf skönt ute,får se vad jag gör.

ha det fint!

dresscode:
vitt linne - gina tricot
vit blus - h&m
shorts - cubus
halsband - från farmor (turkiet)
ring - mammas



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela