maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

sommaren är här!

Publicerad 2010-06-02 22:40:05 i Allmänt,

hej mina solstrålar! dagen har som sagt flytit på och solen har gjort vad den skulle. gud vad denna dagen har varit bra. tror att det blir lika varmt imorgon och fram till.. minst söndag. kommer bli riktigt härligt, och nästa vecka är en riktigt chill vecka. får se om jag slänger upp min avslutnings klänning innan avslutningen. men jag tror inte det, inte kul om alla sett den. tack för att jag får låna den josse sötnos! den är faktiskt från usa vilket jag tycker är lite små coolt, haha. imorgon har vi en pjäs vi ska spela upp på engelskan, förutom det så är allt helt underbart. och att sara är borta förstås, KOOOOOM HEM! vi saknar dig redan skitunge ♥

men nu ska jag snart sova, godnatt allihopa och sov sött.

älskar stilen,förutom det i håret!

älskar håret!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-06-04 00:05:45

jag saknar dig också madde! och jag har faktiskt gjort det med handen i smyg, mest för att alla inte ska tro jag är ett pskylfall 8)

hahah, men vi ses snart morräh (L)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela