maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

somebody to love

Publicerad 2010-06-19 22:24:53 i Allmänt,

hej sötnosar! bloggen är i stort sätt klar, lite småsaker här och där kvar. det ända stora problemet är min profilbild. den vill inte visa sig men självklart ska jag fixa det!
jag åkte till lund vid halv 4 för att träffa lexie, gud vad jag har saknat henne! och hon var lika söt nu som då, ni kanske inte minns henne,men jag visar bilder imorgon. även bilder från när jag var hos bella. men iallafall så hälsa vi på henne då, sen stack jag och josse vidare till malmö för att äta. det blev subway, kan säga att jag hade högre förväntningar på deras mat. vi träffa även sofi och sara där så vi åkte hem tillsammans alla 4. nu sitter jag och josse med popcorn,godis och läsk. samt tvn på och datorn i knäet, härligt härligt!

vi hörs senare, ha en fortsatt mysig kväll!

somebody to love videon är klar, justin har hållt på att spela in den nu länge och det har
varit mycket snack om den. NU ÄR DEN KLAR! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela