maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

solen skiner

Publicerad 2010-06-02 16:34:45 i Allmänt,

hej kära bloggläsare! skolan idag var nice förutom att sara inte var där, hon har stuckit till usa. men nu efter skolan följde bella med mig hem, vi åt och nu fixar vi oss lite för vi ska sticka och handla glass. vädret är ju på topp, nästan för varmt!
men nu måste jag gå för att vi ska sticka, men vi hörs.
ha en super bra dag :)

gammal bild från förra året

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela