maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

seg,seg & seg

Publicerad 2010-06-12 17:04:43 i Allmänt,

hej mina söta läsare! jag är otroligt seg just nu, var hos tompa igår med massa annat folk, kvällen kunde inte blivit bättre än vad den blev. eller jo lite,att killarna inte kolla så mycket fotboll som dom gjorde haha. vi somna inte förrens 3 och så vakna jag vid 5, så ca 2 timmars sömn inatt, men jag överlever. vi var 11 st som sov över så jag,josse och jingan fick sova på soffan, vad välkommen man kände sig då. haha nej nu överdriver jag, det var vi själva som gick ner,vi alla hade inte fått plats i ett rum precis. och det var bara vi tre som fatta det.

vid 6 sticker familjen johansson till hey, jossäh är hemma så kvällen spenderas med henne. slänger nog upp ett till inlägg innan jag sticker. men nu ska jag lyssna vidare på musiken och njuta av sommarlovet och de kommande 10 veckorna. gud vad härligt det låter, 10 VECKOR!

ha det fint!

jag idag:
persiko färgat linne - h&m
svart kofta gina tricot
jeans - bikbok

prova mittbena innan, och det ser ut som jag har världens utväxt

Kommentarer

Postat av: josssäääh

Publicerad 2010-06-12 17:43:17

snygg som alltid, ses ikväll sötnos! ;)<33

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela