maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

regn?

Publicerad 2010-06-13 16:36:19 i Allmänt,

någon mer än jag som tycker att vädret suger? ska det här kallas sommarlov? usch nej. fast lovet har ju precis börjat men för någon vecka sen var det över 20 grader, kunde vi inte fått det nu istället? jag ska iallafall strax hem till olivia, ska sova där så ska bara packa klart sen så sticker jag. tror inte det blir så mycfket mer uppdatering idag eftersom vi kommer ha fullt upp med allt annat.

hoppas ni får en bra dag och så får vi hålla tummarna på att solen kommer fram lite snart.
chansen är nog väldigt liten, men så länge regnet inte kommer så får jag väl vara glad.

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2010-06-13 20:40:05

Ha en trevlig kväll hos Olivia. Älskar dig min goa tös puss mammi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela