maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

only you - joshua radin

Publicerad 2010-06-17 14:14:39 i Allmänt,

hej sötnosar! har varit i eslöv idag,stack vid 10 och var riktigt stressad så det blev inget inlägg. vi stack mest dit för att fixa ID, men jag köpte samtidigt en bikini på lindex. sen bar det vidare till ö&b där jag köpte en poster och annat smått. sen några små stopp lite här och där. solen skiner på och jag ska sticka till vicky nu.

ha det fint!
denna låten har jag blivit besatt av, dont know why..
bläddra ner så kommer dagens outfit :)


h&m

blått linne - gina tricot
vitt linne - h&m
kofta - gina tricot
shorts - thailand

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela