maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Never say never

Publicerad 2010-06-16 11:04:36 i Allmänt,

godmorgon sötnosar! strålande väder och erika kommer hit idag, låter hur bra som helst! har varit vaken nu i lite mer än en timme och jag är på ett strålande humör. fast jag orkar inte resa mig från sängen just nu haha. sitter vid josse där jag inte har några bilder. så ni får nöja er med en låt, dagens låt! sen ska jag nog kunna ta över mig egen dator och lägga upp bilder.

känns som jag lagt ut denna låten innan,men ändå inte.
det är iallafall Never say never - justin bieber ft Jaden smith

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela