maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

my big secret...

Publicerad 2010-06-24 20:55:54 i Allmänt,

kom hem för ca 2 timmar sen, har ätit och sitter nu vid datorn. ska snart ta och kolla film och äta min ben and jerry. köpte den för några dagar sen och har inte ätit upp den än. 50 spänn vill man ju inte bara äta upp sådär,haha. men nu ska jag ut lite,fortfarande skönt ute!

och eftersom detta är min blogg och jag skriver om vad jag gör och tycker om så måste jag bara få skriva om min stora kärlek. haha nej men.. ni vet vem det är, det är jag nästan helt säker på. och det är ingen mindre är kille under, efter att ni sett dessa bilder så kommer ni vara helt fast i han. så kolla på egen risk, haha.

ha det fint!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela