maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

midsommar

Publicerad 2010-06-25 12:47:06 i Allmänt,

heeeeeej! idag är det ingen vanlig dag för det är faktiskt midsommar. eller egentligen tycker jag inte den är så speciell men iallafall så ska vi bort till sariiiiiiiiisen. vi blir ca 4 familjer, men jag och sara sticker nog till ellen efter maten eller något. hoppas på en rolig kväll vilket jag tror det kommer bli också, varför inte liksom? :)

kanske slänger upp min outfit senare, just nu sitter jag i min morgonrock. nyduschad och allt. men iallafall så hörs vi senare. sålänge blir det en bild i repris. ha det superfint!

Kommentarer

Postat av: sara

Publicerad 2010-06-25 14:04:54

det kommer bli super kul!

din äääälskade morgonrock! hahah man ser så tjock ut i den :))<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela