maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

love the way you lie

Publicerad 2010-06-29 13:48:47 i Allmänt,

hej allihopa! jag hoppas ni har stått ut med min ur dåliga uppdatering. men jag antar att ni heller inte sitter vid datorn så ofta nu för tiden. jag är typ upptagen varje dag så jag hinner knappt sitta vid datorn överhuvudtaget. igår var jag iallafall vid vaxsjön med josse,sara,sofi,hägneryd,jesper,david,calle och tompa. fan vad kul vi hade! vi stack sen till viking och käka, haha och david åt en hel familjepizza alldeles själv, alla vi andra hade inte ens kunnat äta en sån tillsammans haha. vi alla utom tompa och sofi åkte hem till oss efteråt och bada, körde lite volleyboll och så. sen gick vi ut en runda och sen på hemvägen träffa vid alexander, eller biffen som han föredrar haha. och så stack vi hem till oss och bara chilla. så gårdagen blev mer än lyckad. tack till alla!

nu ska jag ut och träffa vickan, blir en ofixad madde för vem pallar fixa sig nu?
eller det kanske bara är jag haha. kör på min byxdress idag, ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela