maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

I'll be missing you

Publicerad 2010-06-24 15:19:41 i Allmänt,

hej sötnosar! strålande väder idag och vi sticker snart till hägneryd. jag,josse och sara. nöjd nu josse?

jag var ute och sola innan, men bara i ca en kvart så inte blivit så mycket skillnad. men gud vad man egentligen får mycket färg av solen. haha eller det brukar man ju få, men inte här i sverige väll?

men nu måste jag sticka ha det superbra och se till att vara ute mycket idag.
haha ett tips, jättefint väder!

dageeeens låt, i'll be missing you - puff daddy & faith evans

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela