maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

I just need somebody to love

Publicerad 2010-06-20 20:07:03 i Allmänt,

hej sötnosar! dagen har gått i ett. jag stack till sara innan idag där vicky och bella också var. vi gjorde inte så mycket haha. nästan ingenting faktiskt, snacka och sånt! inte det perfekta vädret att vara ute på precis. fick även ett par supersnygga örhängen av sara, så nu kan jag gå runt och skryta att dom är från usa. eller det kanske dom inte är? haha men jag tror det.

har nyss varit och handlat ben and jerry glass som jag ska ha ikväll till en riktigt skräckis som vi ska se. eller skräck kanske man inte säger,men äcklig är den iallafall. kommer inte på namnet just nu, kan inte ens uttala det. ni får veta senare,ha det fint!

så snygga!

haha en knasbild jag tog efter skolavslutningen

Kommentarer

Postat av: sorräh

Publicerad 2010-06-21 00:35:40

hahah, jo dom är från usa! :D<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela