maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

hörby marknad

Publicerad 2010-06-30 23:57:22 i Allmänt,

hur ska detta gå? min uppdatering blir bara sämre och jag har typ inte några bilder alls att lägga in. hur ska det här sluta? fast på sommaren kan man ju förstå lite att jag inte har tid ju. man är borta hela dagen och badar,solar eller vad man nu gör. sen kommer man hem sent eller sover borta, man har inte tid. men jag tror ni gör samma sak och inte hinner läsa bloggar så ofta. det gör inte jag iallafall. så man skulle kunna säga att jag har liite uppehåll.

jag var på hörby marknad idag. åkte dit med sara,sofi och josse och sen så träffa vi alexander och david där så vi gick runt med dom. hur roligt som helst, eller det hade sina stunder hehe.. men sen kom en kompis till alex som vi också gick med. haha kände att det var nödvändigt att lägga till det. och vi hade lite problem att komma hem så vi åkte buss till lund, och tog sen tåg därifrån hem till höör.

här kommer någon bild från i lördags,då när vi var hos hägneryd och den sista är från idag.
ciiiaao!





Kommentarer

Postat av: josse hey

Publicerad 2010-07-01 03:29:32

snygg tröja josse har på sig ;) ni är så snygga allihop och jag saknar er otroligt mycket.. jag älskar er <3

Postat av: rebecca

Publicerad 2010-07-01 10:59:14

jag älskar er (L)(L)

Postat av: maddääh

Publicerad 2010-07-01 12:15:18

haha,visst är den jossäh! vi saknar dig också en massa :(



josse & rebecca,vi älskar er också <333

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela