maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Hey

Publicerad 2010-06-06 15:29:11 i Allmänt,

hej sötnosar! gårdagen var underbar, kom till josse vid 5 tiden. vi cykla nästan direkt in till höör för att handla glass,mysigt värre. sen blev det middag vilket var otroligt gott. plus lite sommarmusik & prat till det. efteråt blev det att bara ta det lugnt, sitta på josses rum och snacka och kolla runt på datorn lite. vi bestämde oss sen för att gå ut och bada runt halv 12-12 tiden. men där var inga lampor tända där så då gick vi där ifrån direkt haha. vi tog istället bilder, men dom bilderna är top seceret. imorse vakna jag utan josse vid min sida. hon skulle iväg, fatta inte riktigt var men iallafall så skulle hon iväg. jessica körde hem mig vid 12 tiden, tack för allt jossäh!

vädret är på topp och jag mår super, ska ut och sola nu.
ha det fint!







Kommentarer

Postat av: josssäääh

Publicerad 2010-06-09 21:10:52

tack för allt madde, det får vi ta och göra om snart igen! ja, haha ja självklart är dom bilderna inlåsta i ett valv någonstans... haha. jagälskardig (L)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela