maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

glass i stora lass

Publicerad 2010-06-22 18:03:47 i Allmänt,

hej sötnosar! vädret är strålande, sol både idag och igår. ska även bli det nu hela veckan. vet inte hur det är på midsommar, med sånt här vädert hade varit perfekt. men nu är det tänkt att jag ska berätta om gårdagen och idag. vi var på burlöv igår, josse ändrade sig så vi åkte tillsammans ner, skrev nog att hon skulle komma senare men nej det gjorde hon inte. vi gick runt med farmor och det blev köpt något lite. ett par byxor,en kofta, två bh:ar och lite smycken. vi åkte sen vidare till våra kusiner, åt lite där och snacka lite. det hände inte så mycket mer den kvällen.

idag var vi vid hamnen, haha säger man så? det var vi allafall, västra hamnen eller något sånt hette det. vi kolla mest runt lite och skulle kanske köpa glass med det blev en dricka bara. sen hem till farmor och äta, självklart somna jag. var hur trött som helst. vi kom sen hem vid kvart i 4. riktigt bra dagar har det varit!

vi åt glass hos farmor och nu ska jag och josse iväg och äta ännu mer,soliga kramar hihi!

smyckena är från ur&penn,köpte även ett par örhängen


vet ni vilken byggnad detta är? haha,självklart!


Kommentarer

Postat av: SAAAARAAA

Publicerad 2010-06-22 18:35:27

faaan vad läskigt att jag också var vid turning torso igår och tog en likadan bild som dig :O hihi sötnos <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela