maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

första doppet,första intrycket!

Publicerad 2010-06-16 00:16:32 i Allmänt,

om man någon gång ska göra något för första gången, så brukar det ge ett intryck. haha nu snackar jag förstås om ringsjön. mitt första dopp för i år, och gissa om det var kallt eller kallt? haha (som vi brukar säga). jag har varit med erica och lovisa idag som ni vet, men vid halv 10 stack jag till oliva och eva och det var då som vi stack till ringsjön och tog ett dopp. så jäkla kul var det, vi tog typ en flotte och skulle åka ut med den,men den bara sjönk när man ställde sig på den. så vi lekte lite med den bara. och en sak jag lärde mig är att jag och olivia har sämst kondis. fatta vad trötta vi var när vi simma tillbaka till bryggan efter att ha varit en bit ut. och lite skratt samtidigt som man kämpar gör ju inte saken bättre.
när vi skulle hem frös vi som aldrig förr, fyfan säger jag bara.

josse var sen snäll och mötte mig, tack för det! och innan idag köpte hon godis och örhängen till mig utan att jag ens bett om det. och så gjorde hon nyss te till mig för jag är lite hes. jag älskar dig, vad skulle jag gjort utan dig.

inga bilder tagna för hur skulle de gått till egentligen? haha, simma med en påse över den kameran? no no . ni får nöja er med en lugn och mysig låt. nu ska jag ta och kolla klart filmen jag påbörja igår och samtidigt mysa med godis, te och varmt och mysigt täcke. josse ska nanna hör inatt för amanda och hennes kompis har tagit över hennes rum. och imorgon kommer Erika hit. kan allt bli bättre? absolut inte.

3 doors down - here without you

Kommentarer

Postat av: anonym

Publicerad 2010-06-16 00:49:11

HAHAHAHA, man värsta hörde dig garva där bak när vi simma.

trodde att jag skulle drunkna, värsta stoppa huvet under vattnet ba för att jag inte skulle höra dig. HAHAHAHAHHAHAHAHA xd dog. älskar dig <3<3<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela