maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

ERIKA!

Publicerad 2010-06-16 20:18:36 i Allmänt,

dagen har flugit iväg, erika kom vid 1 skulle jag chansa på. vi stack nästan direkt till eddi's och åt glass. sen vidare hem hit och då la vi oss i solen med popcorn och läste tidningar,hur skönt som helst. sen spela vi lite xbox, laga mat och kolla runt på datorn. tack för idag erika! ♥

sara kommer snart hem från usa, gissa hur glad jag kommer bli då? kan knappt vänta längre.
nu ska jag spela lite sims, ha det fint!



Kommentarer

Postat av: sara

Publicerad 2010-06-18 16:49:47

i'm already homeeeaa 8D

hahah, asså inte den dagen du skev inlägget men nu, fredag kl 5 8)

och jag har saknat dig massor morräh! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela