maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

en dag med bella!

Publicerad 2010-06-09 20:50:52 i Allmänt,

hej sötnosar! som ni märkt så har jag bytt bakgrundsfärg,mest för att det är kul med förändringar. kom inte på något annat jag kan ändra just nu, men jag kommer nog bytta tillbaks snart. ska också snart byta header, bella är jättegullig som hjälper mig, hon har även gjort den jag har nu. själv har jag inte ph, annars hade jag försökt själv.

igår blev det inga inlägg för jag var ute hela dagen med josse, vi tränade,åt pizza,godis,kolla när amanda spela fotboll och var vid jeppaskolan och gunga och snacka. hur lyckat som helst! och idag stack jag och bella in till lund och shoppa,det blev inte så mycket. men något smått,är väldigt nöjd iallafall! ser verkligen fram emot sommaren och alla snygga kläder man kan använda då!

pappa ropa nyss, ska ner och fika nu. ha det fint!

dagens shopping blev:
foundation - åhlens
rosa örhängen - indiska
armband - h&m
mysig grå kofta - h&m
persiko färgat linne m volanger - h&m (haha lät det ens bra?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela