maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

dont forget to remember me

Publicerad 2010-06-10 15:49:11 i Allmänt,

hej på er! kommer ni ihåg när jag sa att det bara var en vecka kvar till vi sluta? nu är det bara en dag,helt sjukt vad tiden går snabbt. jag förstår hur hemskt det måste vara för alla nior, för jag känner själv att jag kommer sakna några, för alla kommer jag säkert inte träffa på lovet. och det är ändå bara 10 veckor,medans niorna aldrig kommer träffas mer, vissa iallafall. men nu ska vi inte vara så negativa.

idag hade vi mentorns dag,vilket betyder att lärarna bestämde något vi skulle göra innan vi slutar imorgon. det blev att vi gick till vaxsjön där man fick göra lite vad man ville som t.ex. volleyboll,fotboll, tipsrunda och bada om man ville det. helt okej var det, tror vädret sabba rätt mycket.

jag kollar just nu på tv och har nyss ätit. ska snart till frisören för att slinga håret.
kanske slänger upp bilder från dagen senare. men just nu är jag tveksam på om jag hinner!
ha det fint och så hörs vi, dagens låt blir don't forget to remember me - Carrie Underwood

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela