maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Cooler than me

Publicerad 2010-06-03 21:56:00 i Allmänt,

hej alla underbara! dagen har flytit på som alltid, vädret lika så. dagens outfit blev jeans shorts, ett vitt linne och min svarta adidas kofta, så rätt slappt och enkelt. vi hade vår pjäs idag som jag sagt, eller pjäs och pjäs, den vara i en minut typ haha. fast man kanske kallar det pjäs ändå? iallafall så gick den bra, såååå skönt att det är över. nu har vi inget att oroa oss över,livet leker just nu.

skulle egentligen tränat med vickan idag men eftersom vi sen kom på att hon hela tiden snacka om in2shape och jag nionde så blev det lite komplicerat. så vi sket i det, istället stack vi till lidl och handla dricka,chips och lite godis. vi cykla till ett mysigt ställe och sätt där och njöt av det fina vädret och snacka. tack för idag vickan ♥
smart som jag är så tänkte jag inte på att ta med kameran,så inga bilder tyvärr..

ni får nöja er med en superlåt som får bli dagens.
cooler than me - Mike Posner

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela