maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

but taht's alright

Publicerad 2010-06-14 19:30:43 i Allmänt,

hej alla sötosar! dessa två dagar har varit lyckade, igår stack vi till beccha och var där under kvällen. när vi kom hem så åt vi och satt vid datorn. imorse vakna vi och kolla film nästan direkt + lite brottning till det haha. vi stack in till höör en snabbis sen och vidare hem till olivia efteråt. vi spela mario på ps och krängde chips och popcorn, och sjöng lite samtidigt haha. riktigt vackert, ni skulle varit där och hört. jag kom nyss hem och sitter nu vid josses dator för hon sitter vid min.

det bli två låtar idag,mest för jag inte tog några bilder igår så är jag skyldiga er det.
men nu ska jag ner och äta! ha det fint

en låt olivia spela hela hela tiden
Yolanda be cool & Dcup - we no speak americano


josse tipsar
Eminem ft Rihanna - Love the way you lie

Kommentarer

Postat av: Den finklädda :$ ..

Publicerad 2010-06-15 01:34:18

love u like hell baby :D <3

alltid lika kul med dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela