maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Billionaire - Travie McCoy

Publicerad 2010-06-01 16:38:09 i Allmänt,

hejhej! ingen uppdatering igår för jag och josse åt direkt när vi kom hem och sen så stack vi och träna. när vi kom hem så gjorde vi fruktsallad och kolla tv. sen var vi ute och gick en lång runda med mamma. så hade inte tid att uppdatera. vi har inga läxor alls, förutom en teater/pjäs vi ska spela upp på torsdag, som ska vara på engelska, döda mig..så är allt annat chill. men nu ska jag och josse strax iväg och träna. eller om en timme,men vi hörs senare.

ha det fint!
dagens låt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela