maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

bella pella

Publicerad 2010-06-02 19:42:04 i Allmänt,

bella och jag sitter just nu och lyssnar sönder på musik, vi har även gått lite catwalk för varandra. haha, gick väl bra..men det var mest för att se hur vi gick och om jag ska ha dom på skolavslutningen vilket jag tror nu. det enda negativa är väl att det är 10 cm klack, jippi. men nu ska vi snacka om annat.. imorgon ska jag iväg och träna med vickan,men hinner nog slänga in ett inlägg innan. sen blir det att chilla och på fredag händer inte så mycket. på lördag är det ringsjön runt, hoppas på att det blir kul. ska cykla med eva,mer vet jag inte. eller jo, att vi samlas 8 på morgonen haha.

sara sitter just nu på planet och har ca 1 och en halv timme kvar av sin flygning, och nej jag är inte alls avis. vi kan ju låtsas som det iallafall. inombords gråter jag.. haha eller nej,men att vara utan sara i 16 dagar är inte lätt. men nu ska jag vara lite mer social med bella. ha det fint!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-06-04 00:09:17

haha aw madde, det är inte lätt att vara utan dig heller! och när jag kommer hem ska du få dig en fin liten sovenir :)<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela