maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

barnvakt!

Publicerad 2010-06-15 09:53:08 i Allmänt,

godmorgon sötnosar! vakna för ca en halvtimme sen av att mamma skulle sticka. är just nu hemma själv, jag passar amanda men hon är för tillfället inte hemma. ska snart ner och äta och sen ta en dusch. min planer för dagen är att träffa erica och lovisa. vad vi ska göra är det ingen som vet, inte ens vi själva hihi. men vi tar dagen som den kommer. synd att vädret är som det är. annars är allt på topp!

ha det fint, vi hörs senare!

jag vet att bilderna är fina,nyvaken och allt haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela