maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Airplanes

Publicerad 2010-06-27 14:20:44 i Allmänt,

tjena sötnosar! jag är verkligen på strålande humör just nu. jag,josse,sara och hägneryd stack hem till hägnis rätt tidigt igår. vår plan var att överraska sofi vilket gick näästan som vi hade tänkt oss haha. innan sofi kom höll vi andra på att fixa med en lång vit klänning vi köpt åt henne och kladda ner den totalt. vi skrev en massa alltså.  sen kom hon vid 6 och vi grilla lite och så. lite i 8 så sa josse att hon och sofi skulle ut med hunden. sen vid 8 börja massa folk komma, lite från ringsjö och lite från sätofta. vi var väl runt 20 st, lite mindre kanske. josse och sofi skulle bara gå en liten runda i ca 30 min, men det förvandlades plöstligt till 1 h och 20 min haha. så vid 9 - halv 10 kom dom äntligen tillbaka. alla gömde sig i storarummet och hoppa fram när hon kom. haha hur lyckat? väldigt!

inatt har jag väl inte sovit mycket, blir ju så när det är supervarmt och man är hur pigg som helst när man ska sova och sen as trött på morgonen men ändå inte kan somna om. haha för att det är varmt då förstås. och så var vi ca 12 som sov över så. kommer kanske lite bilder senare. jag sitter vid amandas dator nu. men nu ska jag ut och steka i solen lite till.

ha det fint, och dagens låt blir Airplanes - b.o.b ft hayley.
eller jag har inte riktigt fattat om låten heter b.o.b eller airplanes haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela