maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

we are the world

Publicerad 2010-07-18 17:35:08 i Allmänt,

vädret är ju så bra som det bara går, men jag orkar inte vara ute. har inte varit ute på hela dagen. haha kalla mig lat om ni vill. josse visa mig en låt innan som jag sitter och lyssnar på nu. jag tror nog det är okej att jag delar den med er. det är We are the world, fast andra som sjunger den. riktigt bra faktiskt! jag börjar bli hungrig så ska be mamma börja med maten. ni får ha det så bra tills vi hörs nästa gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela