maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Wavin' Flag

Publicerad 2010-07-20 02:41:49 i Allmänt,

men hallå allihopa! ett tag sen jag hörde av mig nu, innan var det ju en gång i kvarten kändes det som. josse tog sin dator med sig till mig så vi sitter vid dom nu och kollar massa klipp på youtube. fast vi ska kolla film nu, tror det blir Valentines Day. har redan sett den men inte josse, och den är hyffsat bra så vi ska sätta igång den när som helst.

tänkte först bara slänga upp en video. ni vet den videon där massa kändisar sjöng We are the world för att hjälpa massa folk. det finns en likadan fast andra kändisar som sjunger Wavin' Flag. och allra sist sjunger justin bieber.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela