maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

waka waka,this time for africa

Publicerad 2010-07-11 19:01:37 i Allmänt,

hej sötnosar! vädret har varit på topp som vanligt, men troligtvis så ska det åska inatt. eller det börjar nog redan ikväll. fast lite regn skulle faktiskt skada. så himla torrt överallt och vårt gräs är snart gult haha. mamma och pappa var lediga idag så igår kväll bada vi allihopa, vi tog oss ett kvällsdopp. riktigt skönt i vattnet och massa musik till det. det låter ju inte fel.

imorse stack jag,josse och amanda till vaxsjön och var där någon timma. sen när man kom hem så var det poolen som gällde. har nog varit ute exakt hela dagen, och har nog bara varit uppe från poolen i en timme sammanlagt haha. lite brun är jag, men mest röd i huvudet hehe. men nu ska jag bada tror jag. ha det fint!

waka waka, this time for africa - shakira
en ösig låt, och passar bra nu eftersom det är final i fotbollen idag.
jag hejar lätt på spanien

Kommentarer

Postat av: bella :)

Publicerad 2010-07-11 20:36:37

men madde då, man ska nu heja på holland! ;)<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela