maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

räddare i nöden

Publicerad 2010-07-08 21:36:11 i Allmänt,

nu ska jag träffa olivia. vi ska snacka om allt och inget. nej men jag behöver verkligen prata av mig, och då blir såklart att jag väljer my other half. för med henne kan jag snacka om allting. jag älskar dig olivia!

imorgon ska jag till vårdcentralen vid 9 på morgon. asså jag ska va där då? döda mig.. men nu måste jag sticka. puss

har typ inga seriösa bilder på oss,så får bli den gamla vanliga.
haha och denna är egentligen inte speicellt seriös heller,men jämfört med dom andra..
- så är den!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-07-09 23:13:29

ååh kan inte ni ta lite kort? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela