maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Quality hotel globe

Publicerad 2010-07-31 14:33:07 i Allmänt,

tjena allihopa! min humör är på topp och imorgon sticker vi till stockholm. haha är väll därför jag mår så bra. ser verkligen fram emot allt vi ska göra och jag får verkligen njuta av varje stund. nu lät det lite kul,men tiden kommer rusa iväg och helt plöstligt är vi hemma igen. jag hinner inte skriva så mycket nu för jag måste städa och packa. men jag hade iallafall tänkt visa er lite bilder på hotellet. jag har tyvärr inga på rummen,för det fanns massa olika och vi vet inte hur vårt ser ut. jag tar egna bilder på det istället och visar er när jag kommit hem. men nu ska jag ta er på en vandring på vårt öööverfina hotell.

förresten,vi har världens bästa föräldrar!  ♥

receptionen!



resturang/bar

där vi kommer att äta frukost, och vår fina utsikt till höger är...

ut över globen, hur coolt? mycket

relaxing-ställe med bastu,ångbastu och jacuzzi

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela