maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

åhus

Publicerad 2010-07-21 01:22:19 i Allmänt,

hej allihopa! dagen har varit en utav dom bästa. jag och josse kolla film igårkväll och somna inte förrens vid 4. och vid 8 gick vi upp för vi ville komma till åhus tidigt. så blev inte mycket sömn den natten. men allt har varit hur bra som helst. vi gick mestadels runt med josse,sara,sofi,lovisa,hägneryd,love och jeppe. allt och inget hände om man säger så, haha. ett tag var jag och josse helt rastlösa att vi gick runt på stenar vid sjön. men allt har verkligen varit bra, så tack till alla. speciellt till dig jossäh ♥

imorgon sticker jag till åhus igen. måste upp riktigt tidigt för att kunna duscha, fixa mig,städa och packa. ska nämligen sova där en natt. i hägneryds husvagn med alla dom jag rabbla upp innan. så imorgon kommer bli en spännande dag. och jag ska försöka ta massa bilder, kan bli rätt jobbigt att gå runt med kameran i handen hela dagen. jag ska göra mitt bästa.

men nu ska vi kolla klart filmen jag och josse påbörja igår och sen ska vi sova. josse sticker hem tidigt imorgon vilket innebär att hon inte följer till åhus, riktigt synd!

en bild som togs för några veckor sen hos hägnis!

Kommentarer

Postat av: jossäh

Publicerad 2010-07-23 12:46:32

tack själv maddääh, du är underbar! jag älskar dig <3

Postat av: jossäh

Publicerad 2010-07-23 12:47:56

tack själv maddääh, du är underbar! jag älskar dig <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela