maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

shopping freak

Publicerad 2010-07-29 17:25:39 i Allmänt,

nu är det såhär att jag inte får shoppa mer. eller jo jag får egentligen, men jag har handlat tillräckligt tycker jag. bad sara idag att säga till mig efter ett tag. för annars skulle det sluta med att jag handla alldeles för mycket. det jag köpte ska jag ta och fota snart. det är inte så mycket,men sen har jag också beställt saker på h&m och så behöver jag skor. jag kan lika gärna sätta igång nu så kommer det bilder inom kort!


min älskade väska som jag också beställde på h&m
glömde lägga in den bara!

så snygga, funderar på att beställa hem dom!
från dinsko, 249:-

Kommentarer

Postat av: emma rask

Publicerad 2010-07-29 18:08:08

tävling på bloggen :)

kul om du var med!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela