maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Saturday

Publicerad 2010-07-28 01:09:42 i Allmänt,

hallå alla nattugglor! hehe, jag sitter just nu vid josses dator och ska snart sätta på en film som jag kan somna till. just nu flyger här runt en fluga som imorgonbitti kommer sitta i huvudet på mig. fyfan vad det stör mig haha. jag mår iallafall lika dåligt som innan. imorgon ska jag inte göra ett dugg. utan bara kolla film och sova. jag hoppas nästan på dåligt väder. haha värsta "ni får inte ha det bra när jag mår dåligt". men jaja, jag ska hoppas på det bästa till er då! men nu ska jag sätta igång en film.

natti natti allihopa, här kommer också...nattens låt får det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela