maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

packat och klart!

Publicerad 2010-07-31 21:25:33 i Allmänt,

tja sötnosar! nu har jag packat klart och ska snart hoppa in i duschen. vi sticker redan klockan 8 imorgonbitti så jag hinner inte duscha och så imorgon. vi är framme i stockholm vid 3-4. jag kaanske uppdaterar någon gång,men inte säkert. och jag ska ta en massa bilder och så får ni stå ut med att jag lär lägga in minst 20 bilder i ett och samma inlägg på allt vi gjort,haha. vet att många kan tycka det är störigt med för mycket bilder. jag hoppas inte ni gör det. men nu ska jag duscha och sen ska jag och josse kolla film.

ni får ha det superbra fram till torsdag, ska tänka på er mycket. hihi =)

gammla bilder,känner inte får att fastna på bild idag.


Kommentarer

Postat av: Olivia Wikberg

Publicerad 2010-07-31 23:55:46

trevligt, ska du dit med familjen eller? :)

Jättefin blogg du har förresten!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela