maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

one tree hill maraton

Publicerad 2010-07-07 14:50:25 i Allmänt,

hej sötnosar! vädret är på topp och jag har nyss varit ute lite men nu palla jag inte längre. har typ ont i huvudet och ska ta och kolla one tree hill nu.visste ni att det har börjat nu igen på söndagar kl 6? jag såg det förra söndagen, så jag hade missat flera avsnitt innan dess. så nu måste jag kolla alla på datorn, men jag klagar inte för jag älskar det programmet.

men nu ska jag kolla på några avsnitt till och eftersom jag sitter vid pappas dator så kan ni få kolla på lite oth bilder. och för er som kollar på det, är det bara jag som saknar peyton och lukas?



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela