maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

nu kör vi en omgång..

Publicerad 2010-07-27 19:26:55 i Allmänt,

hiss och diss, det var ju längesen.


stockholm på söndag: haha,man får ju höja sina egna saker också. sticker till stockholm på söndag och kommer hem på torsdag igen. har varit där en gång innan men då var jag typ 5. så det kommer bli spännande och vi ska göra och kolla på en massa. kommer bli grymt kul!

åhus: sjävklart hissar jag det. synd bara att det bara är i en vecka. men i år var det verkligen sjukt roligt. eller ibland var det de. men ni som inte har varit där någon gång, ni måste åka dit nästa år. ni lär inte ångra er. massa snyggar killar finns där också. och för er som är killar,ni hittar säkert någon snygg tjej också haha.

h&m: h&m har fått in massa snygga kläder. ni hittar både i butiken,internet och i deras katalog. själv håller jag på att beställa från deras katalog. lite smått nödvändiga saker. och det är verkligen riktigt snyggt. kika in så ska ni få se!

sommaren 2010: denna sommaren har varit en utav dom bästa. fast det har ju haft sina stunder också.  men det som har varit bra har varit bäst. ser redan fram emot sommaren 2011. fast just nu känner jag att inget kan klå denna.


sjuk på sommarlovet: hur lyckas man bli förkyld på sommarlovet? jag fattar inte det. men jag är iallafall jätteförkyld och ont i halsen som jag sa innan. och det är inte kul alls. kan inte göra någonting. vill heller inte göra något för jag vill inte bli sämre. får försöka vila så mycket som möjligt nu så mår jag kanske bättre om några dagar.

mobilen: detta låter säkert kul. men jag tror att iallafall jag hade mått bättre utan min mobil. det är liksom där alla problem händer. känner även folk som varit utan mobil ett tag och man har klarat sig bra utan den. ska nog lägga ifrån mig min ett tag.

att jag inte kommer på mer: det är ju verkligen en sak att dissa. att jag inte kommer på något mer, hur dåligt är inte det? men jaja, jag tror ni överlever på detta.

Kommentarer

Postat av: din jossääääh

Publicerad 2010-07-28 00:01:40

jag klarade mig så himla fint utan min i en månad, hade lätt kunnat bränna den för evigt xD jag saknar dig! <33

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela