maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

new clothes

Publicerad 2010-07-29 18:41:04 i Allmänt,

jag älskar när man varit och shoppat och så fyller man garderoben med alldeles nya kläder. och det man köpt, är ens nya favoriter haha. men här är iallafall det jag köpt. inget märkvärdigt eller sååå, men alltid kul att visa upp. tror det blir en sväng in till lund snart för dom jäkla skorna!

haha kul att man ser kameran i pudret.
5 pack string - h&m
puder - h&m
örhängen - ur&penn

<3

3 par linnen - gina tricot
kofta - h&m

haha här är det meningen att ni bara ska kolla på koftan.
tänkte mest visa hur den ser ut på.

2 par shorts från gina tricot

tidning med bara justin bieber. ni ska se hur stora posterna är ♥♥
guuud jag dör, haha och sen märkte jag och sara att den var på tyska.
men det var ändå bara bilderna jag ville ha

Kommentarer

Postat av: sorräh

Publicerad 2010-07-29 19:39:30

HAHAH, så jäkla kul på tåget :D<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela